Les sorties

Sortie du Mardi

Tuesday Outings

Départ Morrens 1054 VD

Le Vélo du mardi rassemble une dizaine de cyclistes qui se réunissent le mardi matin à 9h30 à la bonne saison et à 10 h en hiver pour une sortie conviviale de 2 ou 3 heures. Il n’y a jamais de dernier, le rythme étant adapté à chacun.

Departure Morrens 1054 VD

The tuesday outing brings together a dozen or so cyclists who meet Tuesday morning at 9:30am in the warm season and at 10am in winter for a friendly 2-3 hour outing – the rhythm being adapted to each person ability.

Sortie du Dimanche

Sunday Outings

Lieu de rendez vous, Musée Olympique Lausanne

Dans le même état d’esprit des sorties. Le rendez-vous est fixé à 9 h devant la Fontaine du musée Olympique Lausanne. Sortie d’environ 80 km accessible à tous.

(Responsable : René Barbey 079/236 17 61)

Meeting place, Olympic Museum in Lausanne

In the same spirit of the tuesday outings, this meeting is fixed at 9 am in front of the Fountain of the Olympic Museum in Lausanne. It’s approximately a 80 km cycle and isaccessible to all.

(Person in charge: René Barbey 079/236 17 61)

Le Stamm

Réunion mensuelle du club

Monthly club meeting

Les premiers lundis du mois, les membres du Vélo Club Lausanne se réunissent autour d’un verre de l’amitié pour partager des expériences vécues, agender les prochaines sorties et recevoir les informations du club.

“Le Stamm”

On the first Monday of every month, the members of Vélo Club Lausanne meet to share a drink and experiences, plan future outings and communicate club information.